onsdag 29 januari 2014

Oflyt

Det går inget bra för mig när det gäller träning just nu. Dels har det varit svårt att gå iväg och träna p g a att jag har fortfarande har en ihållande och irriterande rethosta (som vårdcentralen hävdar kan sitta i så mycket som en hel månad till) och dels för att jag har blivit yr vid minsta ansträngning som raska promenader osv men nu har jag börjat känna mig bättre så jag tänkte komma igång lite.  PT-Mette tycker ju dessutom att jag borde komplettera min styrketräning med aerobics, dans, yoga osv, så i söndags tänkte jag testa lite dans. När vi kom dit visade det sig att passet var inställt p g a sjukdom men att de hade missat att meddela oss - typiskt! Idag skulle jag testa ett yoga-pass som jag fick ett tips om men när jag kom dit visade det sig att jag hade tagit fel på tiden och var två timmar för tidig! Och inte fick jag vara med på passet de verkligen hade då för det var gravid-yoga... Så nu hoppas jag på tredje gången gillt, antingen i helgen eller nästa vecka, annars ger jag upp och tar det som en fingervisning från ovan att jag bara ska träna styrketräning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...