onsdag 22 januari 2014

Stockholmsdusch

Hemma igen från konferensen och tre dagar i Århus. Det har varit en bra konferens (där jag i och för sig har lärt mig att jag gör allting fel, men ändå...) med bra föreläsningar, trevliga workshoppar och god mat men det är skönt att få komma hem. Framförallt är det skönt att få lägga sig i sitt eget badkar efter att ha bott i tre dygn med en stockholmsdusch!


Vi bodde på ett hotell som heter Cabinn och som tydligen tillhör en kedja av hotell i Danmark. Det var rent, centralt och på det hela taget prisvärt och jag kan rekommendera det men, som sagt, man kan gå på toaletten och duscha samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...