söndag 13 april 2014

I påsktagen

Nu är det snart påsk! Jag har varit runt och letat efter en påsklöpare (förstås!) och en påskstekhandske och en påskgrytlapp ett bra tag nu men det verkar inte finnas någonstans - inte där jag har varit i alla fall och jag har nog varit överallt vid det här laget. F-n också! Det närmaste jag kom var på loppis där de i alla fall hade några gula saker.



Tyvärr var löparen lite för liten för bordet, så det blir väl till att  leta vidare under början av veckan!


Som tur var hade i alla fall Hemtex en påskkökshandduk!


Och en påskwettexduk (och även en existentiell wettexduk till efter påsk)!

Så det kanske blir påsk hos mig till slut i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...