tisdag 15 april 2014

Rensning

Jag håller på och rensar i min garderob - igen!!! Jag svär på att kläderna förökar sig genom celldelning så fort jag tittar bort! Ibland hittar jag plagg som jag är säker på att jag gjorde mig av med vid förra utrensningen, hur f-n har de lyckats komma tillbaka? Och jag som har varit så duktig på sista tiden och knappt köpt någonting...

Nåja, en del ska ner i källaren - som också måste rensas först - men ännu mer ska iväg till diverse välgörenhetsorganisationer/loppisar. Under tiden är det lite kul när man hittar saker som man inte sett på länge och mer eller mindre glömt bort att man hade:

Åh titta, där längst inne ligger ju mina lätta vikter till skivstången! Dem har jag inte sett på länge... Undrar var skivstången håller hus?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...