fredag 27 juni 2014

Bråvalla 2014 - Dag 1

Så var första festivaldagen avklarad. One down, two to go!

En liten summering:

Vädret - ypperligt, varmt men inte för varmt


Köerna - hyfsade, det tog mig c:a en kvart att komma in och ytterligare en kvart att fylla på mitt armband med pengar (men då hade jag ju i och för sig registrerat mig i förväg)


Armbanden - vi hade nog tur för det fungerade riktigt bra där vi var


Maten - förvånansvärt bra, dessutom hittade vi ett ställe där betalningssystemet faktiskt fungerade


Bäst - Imagine Dragons, utan konkurrens - dessutom oerhört trevlig sångare



Sämst - Lana Del Rey, bra röst och bra låtar men ingen personlighet överhuvudtaget. Hon verkade så uttråkad att det var nästan pinsamt



Äldst - Iron Maiden, but still going strong


Vackrast - Tivolit, kanske imorgon...


Störst - folkmassan


Å imorgon är en annan dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...