fredag 27 juni 2014

Bråvalla dag 2, del 1

Jag struntar i att träna den här veckan, det känns inte som det behövs med tanke på att jag cyklar minst en mil om dagen i tre dagar. Idag blir det två mil minst eftersom jag delar upp dagen i två delar.

Vid lunchtid cyklade jag ut för att kolla vår stolthet Symfoniorkestern i Norrköping och Petter och det var väldigt bra, ända tills det började åska och spöregna och stråksektionen av SON galopperade iväg för att skydda sina instrument.


Då rusade vi iväg också, till närmaste scen under tak - och där stod en austaliensare och var ett riktigt fynd - Stu Larsen.


Och det blev lite blött om fötterna även inne i tältet.


Och eftersom det fortfarande vräkte ner och åskade och blixtrade (jag hörde att några hade blivit allvarligt skadade av ett blixtnedslag på campingen - usch, vad hemskt!), så stod vi kvar och lyssnade på Lyla Foy ett tag (hon var också riktigt bra), innan...

...vi begav oss för att lyssna på Linnea Henriksson, som gav sitt hjärta i regnet.


Och efter en matkontroll och klädbyte hemma är det nu dags för akt II!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att flytta eller inte flytta?

Hmm, helt plötsligt angreps jag av en vild lust att flytta. Så jag har redan varit och tittat på tre olika lägenheter på två dagar och har h...