söndag 6 juli 2014

Fortfarande ont i halsen

Det här är nog det längsta jag någonsin har haft ont i halsen och jag hoppas att det inte bara var inbillning när jag för ett kort ögonblick mitt på dagen idag tyckte att det gjorde liiiite mindre ont än tidigare! Och jag vaknar fortfarande halv fem på morgnarna av att jag har hysterisk rethosta, få se om jag vaknar så tidigt imorgon bitti också, när jag ska till jobbet igen... Jag får nog i alla fall försöka få tag i vårdcentralen och fråga dem om det är normalt eller om det är pest eller nåt.

Under tiden, ungefär det enda jag gjort idag är experimentera med självvattning på balkongen - vi får väl se hur det går med det.


2 kommentarer:

  1. Hur funkar det? Att ha själv självvattning? Krya på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förhoppningsvis fungerar det så att om man stoppar en PET-flaska full med vatten upp och ner i jorden i krukan, så ska jorden fuktas jämnt och regelbundet tills flaskan är tom. Det verkar faktiskt fungera men jag får nog ta två flaskor om det ska räcka någon längre tid. Bra att veta...!

      Radera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...