torsdag 10 juli 2014

Handgott

Jag fick ju en dags shopping innan min hals började bråka och hann i alla fall göra några småfynd, bl a hittade jag den här tvålen och handkrämen Green and Clean från Björk & Berries på Åhléns. De kostade 49kr för tvålen och 69kr för handkrämen i stället för ordinarie 139kr och 199kr och tyvärr upptäckte jag inte hur underbara de var förrän jag kom hem, annars hade jag köpt alla som fanns. Planen var att jag skulle rusa ner på stan igen nästa dag för att köpa upp hela lagret men då hade ju den hemska bacillen slagit till och igår när jag väl kom dit igen var naturligtvis allt slut - typiskt!

Men de jag lyckades få tag i gör sig i alla fall bra på tvättstället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...