tisdag 2 september 2014

Kamé

Om det är något jag är dålig på, så är det smycken. Jag har haft samma halssmycke jag-vet-inte-hur-länge och nu har folk t o m börjat kommentera hur tråkig jag är ("Är det där det enda smycket du äger, eller?"), så nu ska jag skärpa till mig! Till att börja med har jag plockat fram mitt lilla smyckesskrin (det tog ett bra tag att hitta det, faktiskt - jag började fundera på om jag skulle bli tvungen att hyra in en inbrottstjuv!) och bytt ut min gamla buddha mot en kamé i stället.


Hädanefter ska jag bli lite bättre på att använda smycken!

2 kommentarer:

  1. Gör som jag; tillverka dina egna smycken! Vi kan ha en kombinerad sopp- & smyckestillverkning träff! :)

    SvaraRadera
  2. Jaaaa, Linda - det tycker jag absolut att vi ska ha! :-)

    SvaraRadera

Valutbildning

Eftersom jag har anmält mig att jobba som röstmottagare i EU-valet, så blev jag kallad till ett utbildningstillfälle. Det var lite svårt att...