fredag 12 september 2014

Min Clarisonic

Nu har jag testat min Clarisonic i ett par dagar och fått in en rutin som funkar och jag är tacksam över att kunna rapportera att jag inte ångrar köpet ett dugg!

Så här ser den alltså ut, den lille raringen:



Jag har både läst instruktionerna och sett filmen, så nu tycker jag det går som en dans.

Bara en minut - 20 sekunder i pannan,


20 sekunder näsa och haka och


10 sekunder på vardera kinden
sen är man redo att möta dagen! (eller natten - man kan faktiskt använda den två gånger om dagen!)

Det ger faktiskt en riktigt skön, ren känsla - som när man kommer direkt från ansiktsbehandling på en salong (vilket är positivt med tanke på att jag inte kommer att ha råd med några ansiktsbehandlingar på ett bra tag!)!

Den kommer att användas flitigt!

2 kommentarer:

  1. :-D Jag vet, jag har lite svårt att skilja på minuter och sekunder men jag kollade och dubbelkollade innan jag lade ut inlägget så det inte stod fel! :-)

    SvaraRadera

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...