fredag 10 oktober 2014

Jean-Paul Gaultier for Lindex

När jag hade ett ärende till apoteket passade jag på att gå in på Lindex (jag fick ju göra en liten omväg, förstås!) och kolla Jean Paul Gaultier for Lindex- kollektionen. Jag var lite sugen på skinnjackan men den hade de fått tre ex av och de hade naturligtvis försvunnit direkt (och den är naturligtvis slutsåld online!), så i stället roade jag mig med att prova i stort sett alla andra plagg som överhuvudtaget fanns i min storlek, t ex den här tröja...


...men den var alldeles för varm (Hade den varit i t ex sweatshirttyg hade jag köpt den!) så till slut nöjde jag mig med kjolen som ser ut så här:
Framifrån...
...och bakifrån!
Jag tyckte den var riktigt snygg och satt bra på mig, dessutom kostade den bara 499kr så det kändes som ett fynd. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...