måndag 20 oktober 2014

Påfyllning

Jag har utvecklat ett nytt beroende sen Guldknappengalan. Jag förnyade ju min prenumeration och fick ett Moroccan Oil-kit...


Jag måste erkänna att det verkligen blev skillnad på håret, det kändes bättre och framförallt var det lättare att reda ut efter tvätt - så nu är man fast!

Men jag retar mig på att shampoo- och  conditionerflaskorna alltid är lika stora. Åtminstone för min del går det nästan åt dubbelt så mycket conditioner som shampoo, så nu har jag slagit till och köpt 250 ml shampoo och 500 ml conditioner.


Gratis är det ju inte, förstås, men jag hittade ganska bra priser på Baresso.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...