fredag 17 oktober 2014

Test

Jag har testat att ha en köpfri månad och nu är den äntligen över, tack och lov! Eller, månad och månad... och kanske inte helt köpfri men nästan - jag har i alla fall varit väldigt duktig, tycker jag själv, och det måste ju naturligtvis belönas. Så för att visa att jag inte har tappat stinget så har jag fyndat denna trevliga täckjacka från Jackpot (via Ellos)

Har kostat 999kr, kostade nu 395kr - ett riktigt fynd!

Jag har faktiskt gått och suktat efter den länge men inte riktigt kommit till skott och nu när det bara fanns en kvar och den var nedsatt med så mycket och dessutom i min storlek, så kändes det som ett tecken från ... nånstans!

Fint mönster, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...