torsdag 13 november 2014

Kall eller Varm?

Jag var så trött på att ligga hemma och vara sjuk att jag gick iväg till jobbet i morse trots att jag egentligen inte kände mig helt hundra. Ett möte med åtföljande lunch(möte) och några timmars jobb senare var jag ganska slut och fick åka hem igen och lägga mig och sova en stund! Som tur var vaknade jag och kände mig ganska pigg framåt kvällen så jag kunde gå på infokväll på Spa & Relaxcenter.

Man fick lite bubbelvatten när man kom och jag tänkte att lite alkohol kanske tar död på magbacillen och det hade den kanske gjort om jag inte hade råkat ta alkoholfritt av misstag!


Först fick vi en grundlektion i färganalys.



Den fördjupade analysen kostar en hel del mer pengar och den lär man nog få gå för i light-versionen hamnade Annika och jag i samma grupp ("Kristin Kaspersen-gruppen"...) och det kan väl knappast vara riktigt?


Eller...?

Efter det fick vi information om det senaste i skönhet och föryngring, Biolines Age Beauty Secret och en lycklig person (inte jag!) fick en gratis behandling under tiden...


...MEN sedan lottade man ut lite olika kit och då vann jag ett hårvårdsset från Biolage värt över 700kr! Fantastiskt, och speciellt som Annika ju var med. Sist hon och jag var med om en utlottning ihop vann hon fyra priser och jag ingen, så det kändes extra kul då! ;-)


2 kommentarer:

  1. Ja, roligt att du vann nu, för snart är det ju dags för Löfstad igen! ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja, för där lär jag ju inte vinna någonting! (Jag lär väl aldrig mer vinna någonting! :-()

    SvaraRadera

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...