tisdag 30 december 2014

Årets sista rea-fynd

Inget super-fynd, kanske, men jag tycker reorna i år har varit riktigt dåliga hittills. Det är flera butiker, både fysiska och online, som basunerar ut att de ger 20-30% rabatt och försöker få det att låta som om det är något helt fantastiskt bra. Jag kliver inte ens ur sängen för 20% och 30% är på gränsen - då får det vara något som jag vet att jag kan använda länge, länge. Nej, en riktig rea ska vara minst 50 %, annars är det knappt värt namnet!

Jag har i alla fall köpt en Dagmar-topp från Hedvigs Showroom som visserligen bara var nedsatt med 30% - från 699kr till 489kr - men som jag har spanat på ett bra tag.


Och jag måste säga att det var riktigt snabbt levererat - jag beställde den i söndags och den låg i postlådan idag!

Men det är en vardagstopp och jag har fortfarande inte en aning om vad jag ska ha på mig på nyårsfesten imorgon. Jag har ju som vanligt ingenting att ta på mig...

2 kommentarer:

  1. Jag har också varit på klädrea! Det blev en svart klänning med silverinslag till nyårsfesten. Vi ses snart! 😘

    SvaraRadera
  2. Ser fram emot att få träffa dig igen (efter så lååång tid!) och att få se din klänning! :-)

    SvaraRadera

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...