torsdag 29 januari 2015

Budgetshopping

Det är inte bara kläder (eller skor) som går att fynda, även annat går att hitta till ett bra pris. Idag var jag först på Holmens pappersmuseum och köpte lite fint, handgjort papper som jag inte kunde köpa i tisdags eftersom jag inte hade några kontanter med mig då.

Alla dessa fina handgjorda papper, kuvert, vy- och korrespondenskort för bara 90kr!
Och efter lunchen gick jag upp till Fria Läroverken - som ligger nästgårds och som jag har upptäckt har en bagar- och konditorlinje - och köpte sex st bakverk för hela 32kr!

Härligt, härligt men farligt, farligt!
Det känns bra, det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...