fredag 23 januari 2015

Kjolfredag

Nu börjar de outfits som jag knåpade ihop för några veckor sedan att tunnas ut, så det är dags att vara lite kreativ i helgen som kommer. Jag har visserligen några outfits kvar men jag har märkt att det är kjoloutfitsen som jag har svårast att ta till mig, jag förstår inte riktigt varför... Jag har massor av snygga kjolar (som jag t o m kommer i!) och det blir riktigt snygga outfits med kjol men sen när jag väl ska ta på mig på morgonen så brukar jag i stort sett alltid hoppa över alla outfits med kjol. Skärpning på det!

I morse stålsatte jag mig i alla fall och lyckades ta på mig en outfit med kjol och har faktiskt varit riktigt nöjd med det hela dagen :-)

Tyvärr är bilden lite suddig men det går i alla fall att se att det finns färg med i outfiten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

AI-Lisa

Inför vårt avdelningsmöte igår blev vi anmodade att skapa en AI-genererad bild som beskriver oss och så var det meningen att vi skulle gissa...