måndag 5 januari 2015

Slut på det roliga...

Nu är det snart slut på den långa (18 dagar), underbara ledigheten och det är dags att förbereda sig på att gå till jobbet igen på onsdag. Dagen har tillbringats med att vara duktig på flera sätt - bl a har jag städat på övervåningen, rensat golvbrunnen i badrummet (och om jag aldrig mer behöver göra det så är det så blir det ändå alldeles för snart, jag mår fortfarande illa!) och ställt i ordning nitton outfits för den kommande tiden - jag tycker själv att jag har varit väldigt duktig.

OBS! att inte allt är svart!
I morgon planerar jag att vara minst lika duktig, bl a ska det städas på undervåningen och så ska det rensas ut lite mer i garderoberna. Ingen rast, ingen ro...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...