torsdag 8 januari 2015

Yogar igen!


I ett sista (?) desperat försök att få lite ordning på min rygg har jag nu sjunkit så lågt att jag prövar yoga igen. Men den här gången tänkte jag att det ska gå i min egen takt, så i stället för att gå med i en klämkäck grupp där större delen av passet går åt till att försöka förstå vad flum som solhälsning, eldandning och lotusställning betyder egentligen, tänkte jag nu börja hemma med mina dvd:er som jag köpte på Casalls utförsäljning för länge sen.


Om jag sen måste pausa tio gånger i minuten för att kunna få in ställningarna ordentligt, så må det vara hänt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...