fredag 6 februari 2015

Äntligen fredag

Så var det fredag igen och Mitt Nya Liv med nyttig kosthållning, åtta timmars sömn varje natt och träning minst tre dagar i veckan har gått sådär... Eller inte ens så bra, om jag ska vara riktigt ärlig. Faktum är att jag undrar om inte omgivningen har gaddat ihop sig just för att jag inte ska klara av att leva sundare - det har varit en strid ström av hembakat och födelsedagstårtor varenda fikarast, arbetslunch på godaste lunchrestaurangen i stan, After Work (på bästa hamburgarstället i stan) osv osv och naturligtvis har jag inte kommit iväg och tränat mer än en gång!

Men nästa vecka...

Och eftersom den här veckan redan har gått åt h-vete kan jag lika gärna smälla i mig den här semmelwrapen som jag blev lurad att köpa på lunchen också!


Den kostade ju bara en femma! :-)

3 kommentarer:

  1. Ha ha det är inte så lätt!! Men det är bara att bestämma sig!
    Var den god?

    Jag har börjat mitt nya livet också... igen!

    /Coyntha

    SvaraRadera
  2. Om man gillar semlor (vilket jag egentligen inte gör) var den säkert jättegod. Men hädanefter blir det bara nyttigheter...! ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar inte semlor. Har ätit en halv i mitt liv!

    SvaraRadera

Att flytta eller inte flytta?

Hmm, helt plötsligt angreps jag av en vild lust att flytta. Så jag har redan varit och tittat på tre olika lägenheter på två dagar och har h...