tisdag 10 februari 2015

MQ-fynd

MQ har Final Sale just nu med priser upp till 70% och, trots att jag hade bestämt mig för att inte köpa något mer på minst ett halvår, blev jag naturligtvis förförd av de låga priserna. Och det blev en hel outfit!

Linne i viskos/lycra från Filippa K 249kr (500), byxor i silke från Whyred 419kr (1400), jacka/kavaj från Soaked in Luxury 259kr (849)
 Det är väldigt bekvämt att kunna beställa online och sedan gå och hämta ut varorna i valfri MQ-butik där man kan prova i lugn och ro och sedan skicka tillbaka direkt om det är något som inte passar. Men det var inget som inte passade den här gången, så inget blev tillbakaskickat. Tvärtom - på väg ut ur butiken råkade blicken falla på två t-shirts, så det var bara att gå tillbaka till kassan och betala för dem också!

T-shirts från 365, den blå 59kr (149) och den gröna 89kr (299)
Men nu får vi hoppas att rean tar slut snart - jag har helt enkelt ingen plats kvar i garderoben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...