onsdag 18 mars 2015

Saker jag inte har köpt, del 2

Jag hade hoppats på att lite stolt kunna visa upp ett riktigt smaskigt rea-fynd här men tyvärr, tyvärr...

Efter att ha suktat efter den här fina klänningen


hos Hedvigs Showroom ett bra tag och slog jag till slut till!

Men, trots att den faktiskt satt riktigt bra upptill och var underbart mjuk och skön, så var den ungefär 30 cm för lång, vilket betyder att jag skulle vara tvungen att klippa och sy i den för att inte slå ihjäl mig i den och det är den alldeles för fin för! (För att inte tala om att mitt track record när det gäller att sy om/laga saker visar på att det aldrig skulle bli gjort i alla fall...)

Så den åkte tyvärr tillbaka. Attans...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kalla slingor

Så här års är alltid håret så trist och livlöst och det vill till lite professionell hjälp. Dags för slingor, alltså. Så här såg det ut när ...