onsdag 13 maj 2015

Så tuktas en flasksnobb

Jag har alltid varit en riktig flasksnobb, ingen bag-in-box släpps över tröskeln hemma hos mig, det är inte fiiiint, nämligen - enligt min egen högst privata definition av klass. Men nu har jag fått krypa till korset. När jag var på Bolaget senast (och c:a en sekund efter att jag lite snorkigt meddelat min arbetskamrat jag aldrig, under några som helst omständigheter skulle köpa något annat än vin på flaska - och med kork, förstås - föll min blick på den här:



Och så lätt var det att omvända en flasksnobb! (I och för sig är det bara en och en halv liter i den, så frågan är om det räknas som en riktig bag-in-box...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En fullmatad dag

Puh, vilken dag det har varit! Det har varit full fart hela tiden. Jag har: * varit hos tandhygienisten * sålt en lägenhet *köpt en lägenhet...