fredag 31 juli 2015

Rea på Skin Chemists

Hurra! Min nya hudfavorit Skin Chemists har jätterea och då är det lika bra att passa på att bunkra. Följaktligen har jag nu inhandlat hudprodukter för flera tusen, antagligen har jag nu så jag klarar mig fram till pensionen - och det är ju lika bra med tanke på hur dyrt det är till ordinarie pris.

Några exempel på vad jag har köpt:

Bee Venom Facial Serum, £19,99 - nedsatt från £135!

Retinol Eye Serum, £19,99 - nedsatt från £115!
Hydro-Active + Day Moisturiser, £19,99 - nedsatt från £120,84!
(På något sätt får jag ett enormt förtroende för produkter som heter saker som "Bee Venom" och "Snake Serum" - undrar varför?)

Nu hoppas jag bara på att de verkligen är så bra som jag har tyckt den här tiden jag har testat dem och att jag inte utvecklar en allergi eller nåt mot produkterna så fort jag har fått hem dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...