torsdag 2 juli 2015

Värme

 

Puh, vilken värme! Jag har inte kunnat vara inne i lägenheten idag  för det har varit så varmt (och det var inte tal om att vara på balkongen!), så jag bestämde mig för att ta en sväng på stan i stället.


Där var det lite svalare, i alla fall inne i varuhusen, men naturligtvis kostade det pengar! Ett par Reebokträningsskor kunde inte motstås på Intersports utförsäljning, framförallt inte som de var nedsatta 50% till 399kr. Och dessutom tyckte jag att de var riktigt snygga.

Men om det är lika varmt imorgon och jag måste fly lägenheten får jag nog åka till Biltema eller nåt liknande i stället, så det inte blir så dyrt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valutbildning

Eftersom jag har anmält mig att jobba som röstmottagare i EU-valet, så blev jag kallad till ett utbildningstillfälle. Det var lite svårt att...