söndag 16 augusti 2015

Inför hösten

När jag var liten och gick i skolan var hösten alltid något att se fram emot - man fick nya kläder för man hade vuxit sedan förra hösten, man började ett nytt läsår, allting var spännande... - och det hänger nog kvar än, för jag ser fortfarande alltid fram emot hösten varje år.

Och trots att jag har kämpat hela sommaren för att inte växa på tvären, så har jag ändå ett litet nytt rea-fynd att se fram emot att få ta på mig - när den tiden kommer.

Maison Scotch-blus från Pagell - 299kr, nedsatt från 949kr (och så lite extrarabatt för att den saknade en knapp = 249kr)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pingstafton på torpet

Det var Pingstafton och Linda och jag var inbjudna till det söta lilla torpet någonstans i närheten av Ödeshög. GPS:en kunde inte hitta adre...