lördag 22 augusti 2015

Missan på balkongen

Nu har Missan upptäckt balkongen också! Från början verkade hon mest tycka det var läskigt när jag öppnade balkongdörren (för att släppa in lite luft) och sprang upp och lade sig på övervåningen men nyfikenhet brukar ju alltid ta överhanden hos katter och så ock i detta fallet. Sakta, sakta, trappsteg för trappsteg, steg för steg, har hon smugit sig närmare och närmare och till sist tog hon det stora steget ut på balkongen och nu är hon helt fascinerad av den. Dessutom har hon upptäckt att det finns balkonger på båda sidor om den också, så nu får jag nog verkligen vara uppmärksam så jag slipper ringa på hos grannarna och fråga om de har sett en svart katt inne hos sig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...