lördag 26 september 2015

Kulturnatt

Jag började rätt ambitiöst med att kolla programmet för kulturnatten i förväg och tänkte göra upp en liten lista på vad jag ville se/göra/uppleva men det fanns så mycket att jag blev alldeles yr, så till slut bestämde jag mig bara för att hänga på i stället. Och det blev en hel del sett/gjort/upplevt!

Carmen på trekvart (med bästa symfoniorkestern, förstås?)


En sväng genom Knäppingsborg.


En dansuppvisning med duktiga dansgruppen Joy från Danskompaniet.


Fotoutställning.


Körmaraton på Renströmmen - men vi hann bara med en kör, Fenixkören, innan vi gick vidare.


På vägen såg vi (och hörde) den söta ångbåten.


Vi tittade in i kuskbostaden på Hemgården. Här är köket.


Tvättstugan.


Och så fanns det en häst också. :-)


På Tyska torget målades det grafitti för fulla muggar.



Kvällen avslutades med mat- och vätskekontroll på Texas Longhorn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägenhetsbilder

Ni vet hur man alltid vaknar och är skitsnygg i håret samma dag som man har bokat frisörbesök? Exakt samma var det när jag kom hem från mäkl...