tisdag 1 september 2015

Vinnare!


Jag har fått en kommentar på Instagram från SodaStream att jag har vunnit en kolsyremaskin i deras tävling på Guldknappen! Min första tanke var att det kan ju inte stämma för jag vinner ju aldrig något, men det verkar faktiskt som om turen har vänt.

Då känns det ju extra bra att jag faktiskt berömde deras monter (och personalen däri) i DV:s utvärdering av Guldknappen. (Eller... var det kanske därför jag vann?) I alla fall, inte skådar jag given kolsyremaskin i munnen och ihop med smak-kapslarna jag fick på galan var det en perfekt vinst! Här ska göras eget vatten hädanefter!

2 kommentarer:

  1. Grattis! Vad kul! Mästerfotografen kanske kan få smaka ett glas? ;-)

    SvaraRadera
  2. Tack! Och självklart - det får nog bli en SodaStream-fest vartefter... ;-)

    SvaraRadera

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...