onsdag 28 oktober 2015

Telefonuppdatering

Det kändes som det var dags att skaffa en ny privat telefon när jag fick ett erbjudande från Ica Hemma om att köpa en Samsung Galaxy Trend 2 Lite för 699kr (ordinarie pris 999kr). Jag har länge misstänkt att det hånskrattas i mjugg åt mig när jag halar fram min (tio år?) gamla Nokia 7310, bl a vid postuthämtning, men framförallt ville jag ha en telefon där jag kan spärra numren till efterhängsna försäljare, så det hoppas jag verkligen att den klarar.

Som tur är visade sig den nya telefonen inte vara så hiskligt som jag har sett att vissa är!
Nu vet jag i alla fall vad jag gör om kvällarna de närmaste månaderna - försöker komma underfund med hur jag hittar alla funktioner på min nya telefonen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...