fredag 1 januari 2016

God fortsättning...

...på det nya året 2016! (Det kommer att ta åtminstone till maj innan jag slutar skriva 2015 först innan jag kommer ihåg att det är 2016!)

Efter ett lugn nyårsafton har nyårsdagen varit om möjligt ännu lugnare och jag njuter för fullt av lugnet. Idag har jag faktiskt varit nere i källarförrådet och försökt röja upp lite med hjälp av lagerhyllan jag köpte i veckan men det blir inga bilder. Trots flera timmars röjande och en hel del svärande och svettande, lyckades det inte bli mer plats i förrådet ändå. Plan C, alltså! (Att köpa en lagerhylla var plan B, vilken som var plan A har jag glömt).

Men nu, tillbaka till soffan för lite mer lugn och ro...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Söndagsbrunch med shuffleboard

  Så här en vanlig söndag i april kan det vara trevligt att hitta på något roligt - gärna något som innefattar mat. Och då är ju söndagsbrun...