onsdag 13 januari 2016

I lägenheten...

... går det framåt, om än inte med stormsteg direkt. Ytterligare en punkt avprickad på listan, nämligen "Väggen nedanför trappan". Så här såg den ut innan:


Jag hade tänkt att måla den men eftersom jag ändå köpte en rulle grå tapet, så använde jag den. Då blev det så här:


OK, inte världens största skillnad, kanske, men det kommer att passa ihop med resten av ändringarna på listan. Hoppas jag i alla fall!

Jag satte även upp min väggljushållare (och min fina julklappsstjärna från Linda!) men jag önskar att Clas Olson kunde komma på att göra x-krokar i andra färger än vit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påskfika

När jag var barn var Långfredagen verkligen den längsta dagen på hela året - c:a  72 timmar lång. Eller, så kändes det i alla fall. Allting ...