tisdag 16 februari 2016

Inredningspaus

Den här veckan har jag tagit en paus från allt målande och fixande i lägenheten. I stället har jag ägnat helgen åt att städa upp lite och det behövdes, kan jag säga! När jag fick bort tidningarna från golvet under trappan kändes lägenheten helt plötsligt mycket större, för att inte tala om att jag knappt kände igen köksbordet när tidningar, tapetbitar, färgburkar mm städades bort därifrån. Faktum är att det såg lite kalt ut!


Jag började med att lägga på mina nya bordstabletter i plast, som jag köpt på Lagerhaus för 10kr/st, ordinarie pris 19kr/st (det behövs tabletter enligt min mening, för att skydda plankorna!) men sen får jag nog rota lite i gömmorna - kanske köpa något nytt! - för att få det att se lite roligare ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Movement

Jag börjar nästan bli lite orolig. För andra gången i rad valde jag en pastellfärg till naglarna. Förra gången Luxio Marina och idag föll j...