onsdag 24 februari 2016

Panik

Jag hade ju planerat att min lägenhetsuppdatering (som påbörjades under mellandagarna) skulle vara klar till min födelsedag. Därför fick jag panik igår när jag insåg att jag har en vecka på mig. Och att jag lika mycket chans att klara det som en snöboll i helvetet - inte ens om jag tar hela veckan ledigt!

Men i stället för att låta paniken ta över helt och hållet har jag nu bestämt att deadline är min födelsedag 2017, vilket alltså betyder att jag har ett år och en vecka på mig. Puh, mycket bättre!

Under tiden puttrar jag på i lagom takt. Det senaste är min lilla hylla ovanför TV:n som fått ny färg.

Före

Efter
OK, inte världens jätteskillnad, kanske men det kommer att se bra ut i det stora hela. (Hoppas jag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Påskfika

När jag var barn var Långfredagen verkligen den längsta dagen på hela året - c:a  72 timmar lång. Eller, så kändes det i alla fall. Allting ...