torsdag 4 februari 2016

Supershopping

Efter att den tråkiga nyheten att Oscar & Clothilde Outlet ska lägga ner nådde oss, bestämde Maria, Anette och jag att vi var tvungna att åka dit och fynda lite.

Riktigt bra priser var det på det mesta...


...så jag passade på att köpa två stora lampskärmar för c:a 120kr/st,


en kudde för 20kr,


en jättestor kruka med lock för 199kr samt


6st glas för 60kr men dem fick jag inte med mig hem, utan i stället dök den här tekannan upp när jag skulle packa upp dem. Det visade sig att Anette och jag hade blandat ihop våra påsar, så jag fick hennes kanna och hon mina glas. Inte helt optimalt, vi får försöka byta tillbaka så fort som möjligt. (Ganska snygg kanna, annars!)


Och sedan till avdelningen Saker Jag Inte Köpte. Jag önskar verkligen att jag hade plats för fler stolar hemma, då hade köpt de här snyggingarna på fläcken! (Fast de var rätt dyra ändå)


Och jag spanade på den här snygga lampan men bestämde mig till slut för att inte köpa den.


Men vi får väl se vad som händer om jag hinner ta en sväng ut dit igen innan de slår igen. Finns de kvar då (och kanske är nedsatta lite mer) så slinker de nog ner då...

2 kommentarer:

  1. Snygga saker - speciellt kudden. Har en likadan, fast vit ;-)Trist att O&C försvinner från stan.

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det trist att de stänger! Jag kommer att sakna dem!

    SvaraRadera

Sköna maj, välkommen!

  Idag kändes det verkligen som om våren är på väg! Eller kanske redan är här... Ganska stor gradskillnad mellan morgonen och eftermiddagen,...