måndag 21 mars 2016

Ånga


När min (senaste) förkylning bröt ut var jag tvungen att boka om min ansiktsbehandling som jag hade sett så mycket fram emot och då bokade jag in den idag i stället, i tron att min förkylning skulle vara helt över då. Det var den ju nu inte och jag hostade en hel del under själva behandlingen men ... det verkar nästan som om åtminstone ångandet gjorde gott för nu efteråt har min hosta varit riktigt lätt jämfört med innan och bihålorna känns genomångade. Förhoppningsvis håller effekten i sig.

Jag lyckades faktiskt ta en "blindselfie" under själva ångningen, d v s jag sträckte ut armen med telefonen och tog en bild i blindo. Den blev ju faktiskt riktigt bra, eller hur! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...