onsdag 30 mars 2016

Lite fynd

Jag har legat väldigt lågt med fyndandet ett tag och hade egentligen inte tänkt köpa något nytt än på ett tag heller men abstinensen blev för stark! Och vissa fynd är det ju nästan brottsligt att inte göra, eller hur!

Först, ett litet bidrag till min siden-samling - en liten Tiger of Sweden-topp i vad jag anser vara min färg, som kostade 499kr - nedsatt från 1299kr:

Som en t-shirt i siden - fast utan stretch!

Sedan, en Odd Molly-kofta i bomull - den har kostat 2399kr men nu kostade den bara 799kr, alltså rent kriminellt att inte köpa den:


Båda plaggen kommer från Vingåker Factory Outlet. Jag ska nog ta mig en tur dit i sommar, det var ett tag sen jag var där.

Det var allt för den här gången. Nu får vi se om det räcker med det fynd-fixet ett tag och om jag kan behärska mig tills jag ska outletshoppa i slutet av april, eller om det dyker upp några fler fynd innan dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Den goda människan i Sezuan

  Den goda människan Sezuan var sista föreställningen för säsongen på abonnemanget och det var inte med höga förväntningar vi förpassade oss...