tisdag 7 juni 2016

Kökslampa

På senare tiden har så mycket gått min väg - inredningsmässigt i alla fall. Vissa saker har jag letat efter hur länge som helst utan att hitta dem och så på bara några veckor har helt plötsligt nästan allt fallit på plats. Ny soffa, ny matta och nu senast ny kökslampa - bara så där!

Jag cyklade förbi Pink Humans loppis häromdagen och råkade kasta en blick in i skyltfönstret och där hängde den - min lampa! Så i lördags hängde jag på låset när de öppnade och sprang in och lade beslag på lampan innan någon annan hann före. Den kostade 75kr - otroligt!

Så här fin är den:

Och så här ser den ut in situ:


Och så här såg det ut med den gamla lampan, visst blev det skillnad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Två churros skulle gå över gatan

Idag var det sista soppteatern för säsongen. Den hette Två churros skulle gå över gatan och var bra mycket roligare än det låter. Det börjad...