onsdag 20 juli 2016

Hermès

Det har öppnat en ny second hand-butik som heter Busfrö i stan och jag hade hört att man kunde lämna in kläder (barn- och dam-) och få provision på det de säljer. Alltså rusade jag dit för att reka lite och nästan så fort jag hade kommit in bland damkläderna och börjat spana gick min interna siden-detektor igång. Den har sällan fel så naturligtvis var det en sidenblus som hängde där - och i rätt storlek också! 69kr stod det på prislappen, det tyckte jag var OK.




Men det slutade inte där. När jag var på väg till kassan larmade siden-spröten igen, den här gången bland ett gäng sjalar. Och mycket riktigt, däribland fanns det en sidensjal och eftersom kvalitén kändes lite extra så kollade jag lite närmare...





Prislappen sade 29kr! Så, en Hermès-sjal i siden för 29kr - sämre fynd har jag gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...