måndag 25 juli 2016

Svettig träning

Andra semesteromgången börjar idag och jag är säkert den enda i hela Sverige som klagar över vädret. Det är alldeles för varmt! Igår (eller idag, egentligen) gick jag och lade mig kl 01:30, då hade temperaturen gått ner till hanterbara 26 grader så jag kunde hoppas på att på sova lite.


I morse cyklade jag till gymmet i hopp om att det skulle vara svalare där och det var det, c:a 27 grader, vilket är 2,7 grader svalare än hemma! Man behövde inte ta i speciellt mycket för att svettas kopiöst, det kan jag lova.

Hoppas verkligen den här värmen ger sig snart!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Men vi borde inte klaga! Det är bara en kort period med värme och sol. Njut! Ladda till kommande hösten!

    SvaraRadera
  2. Åh, hösten! Jag längtar faktiskt efter hösten just nu...! ;-)

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...