torsdag 8 september 2016

Grå-fynd

I somras var jag på Olgas hus och fyndade en randig kofta/kavaj för 250kr (halva priset) och då tittade jag även på en grå kavaj men de hade inte den i min storlek. Butiken erbjöd sig då att kolla med sin systerbutik i Jönköping och be dem skicka över en så jag kunde prova den och det tyckte jag var en bra idé. Nu drog det tydligen ut lite på tiden så jag kom inte iväg och prova den förrän igår och då visade det sig att priset hade sjunkit med ytterligare 20 % - nu kostade den 150kr! Det var ju inte mycket att gnälla över så nu hänger den också i min garderob.


Fin, va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...