fredag 23 september 2016

Shoppingterapi

Konstigt nog går tiden oerhört fort just nu, jag vet inte varför. Jag vaknar i svinottan och gör ungefär en sak om dagen, eftersom jag får hjärtklappning och yrsel mm av att ha för mycket inbokat, men resten av tiden försvinner som i ett töcken. Skumt! Kan jag ha minnesluckor...?

I alla fall, så minns jag att jag gick in på Bon Shop och beställde ett Nuxe Travelkit som nu har kommit. Det kostade 100kr i stället för ordinarie 179kr.


Så här års blir ju vi torrisar ännu torrare än vanligt så framförallt Nuxes kropps-, hår- och ansiktsolja är det en bra idé att börja med. De andra produkterna har jag inte testat - än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...