söndag 9 oktober 2016

Afternoon Tea

Nu har jag lärt mig att det inte går att vila i förväg när jag ska göra någonting. Jag har försökt att vila så mycket som möjligt de senaste dagarna när jag har haft konsert på torsdagen, teater på fredagen och så Afternoon Tea på lördagen men det har inte hjälpt ett dugg!

Nog för att det var gott och trevligt med Afternoon Tea på Thorstorps gård...




... men när jag kom hem var jag så slut att jag inte ens orkade hålla mig uppe till kl 20, utan jag gick och lade mig innan dess! Jag har även varit mer eller mindre soffliggande större delen av söndagen. Förhoppningsvis har jag återhämtat mig till imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...