tisdag 8 november 2016

Fler glas

Nu tror jag att jag klarar mig med vinglas ett tag framöver! De senaste (och sista?) tillskotten på min vinglas-hylla är de här fyra fina från Sagaform, som jag tror jag fick för att jag påbörjade en prenumeration på Amelia. (Jag är helt fascinerad över vad man kan få för fint bara för att man börjar prenumerera på en tidskrift. Själva glasen kostar ju mycket mer än vad prenumerationen kostar, hur kan det gå ihop sig?)


Visst är de fina! Jag ser nu att det står "handwash only" på dem men det bekymrar mig inte, den lappen brukar gå bort i diskmaskinen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pingstafton på torpet

Det var Pingstafton och Linda och jag var inbjudna till det söta lilla torpet någonstans i närheten av Ödeshög. GPS:en kunde inte hitta adre...