fredag 25 november 2016

Fredagssushi



Jag kanske har nämnt det förut men fredag = sushi för mig. Det markerar slutet på veckan och att det nu är helg som gäller. Idag var det extra skönt att komma hem och koppla av sushi, efter att jag inte tänkte mig för och tog en sväng på stan i Black Friday-kaoset. Jag hade ingen aning om att så många människor är beredda att köa i timmar för 20 % rabatt! Jag skulle egentligen bara köpa impregnering till mina skinnskor och -stövlar men jag fick vända eftersom jag inte hade lust att köa så länge, framförallt inte för något som inte ens var nedsatt... Jag får nog göra ett nytt försöka nästa vecka, när Black Friday-hysterin har lagt sig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...