torsdag 15 december 2016

Julbord

Första julbordet för året smakar alltid bäst och idag var inget undantag. Jag tog för mycket och blev proppmätt med en gång som vanligt.

Oj, lite suddig bild! Det var nog för att jag darrade av upphetsning över alla godsaker som fanns!

Det är också enda gången på året som jag tycker det är gott med julmust.
Det fanns t o m en chokladfontän!
 

Men det såg godare ut än det var. Däremot var kladdkakan med vispgrädde riktigt god. Och ni ser väl att jag försökte vara lite nyttig också...?
Jag tror nog det var sista julmaten före julafton också men det är helt OK. Som sagt, det är första gången på året det smakar bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Event på Akademikliniken

  Jag har många gånger gått förbi Akademikliniken och funderat på om jag inte borde gå in och se vad de kan göra för mig. Det finns ju en up...