söndag 15 januari 2017

Nya löpare

Det blev så himla tomt på köksbordet när jag tog bort min fina jullöpare som jag köpte på julmarknad i december, så jag fick se mig om efter en ny. På Hemtex (som just nu har rea-spurt, visade det sig!) hittade jag två fina löpare som var både tillräckligt smala och tillräckligt långa för mitt köksbord.


De kostade ursprungligen 129kr (den grå) och 149kr (den med blommorna) men med rea och lite extra slutspurtsrabatt så kostade de 48,30kr och 55,30kr i stället - som hittat! Den med blommorna ser ut så här på bordet:


Och den grå (väldigt snygg grå färg, eller hur!) så här.


Jag tror jag behåller den grå på så länge så kan jag ha den andra som vår/sommar-löpare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

April-väder

Snacka om aprilväder! För två dagar sen kändes det så vårligt att jag tog den här bilden på väg till jobbet. Idag ser det ut så här: Tack oc...