söndag 29 januari 2017

Svansjön


Oj, så bra det var! Det blev t o m ett lyckligt slut, även om jag har för mig att det inte blev det sist jag såg den.

Föreställningen var minst sagt utsåld och vi hade fått biljetter på första sidobalkongen, vilket betydde att vi satt ganska långt ut på sidan.

Jag satt längst ut på raden, närmast scenen så emellanåt hade jag lite skymd sikt men det gjorde inte mig något - jag såg i princip allt som hände i vänstra kulissen i stället, t ex en av ballerinorna som rasade ihop och fick ledas haltande ut av en kollega. (Fem minuter senare var hon inne på scenen och dansade igen! Tufft virke i de tjejerna...)

Dessutom satt man faktiskt väldigt nära scenen.



Löjromstallriken med champagne innan föreställningen var ju inte heller helt fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...