torsdag 23 februari 2017

Rosa fynd

Ett lite "gammalt" fynd som jag inte har rapporterat om tidigare är den rosa Boomerang-sweatern från Vingåker Factory Outlet. Jag var inte riktigt säker på om jag skulle behålla den eller inte eftersom färgen var mörkare irl än på skärmen. Så här såg den ut på hemsidan:


...och så här i verkligheten:

Det ser kanske inte ut som någon jätteskillnad men den är mer än en nyans mörkare i verkligheten än på bilden, tro mig!

Men jag har i alla fall bestämt mig för att behålla den, dels för att den var billig (299kr, nedsatt från 1200kr) och dels för att den var en riktigt bra kvalité och säkert kommer att hålla i många år. Sen är den ju snygg också (trots nyansglidningen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frusen födelsedag

Jag har så mycket att göra just nu att jag inte ens hinner rapportera om det! Men igår lyckades jag ta en paus för att fira Maries födelseda...