måndag 13 februari 2017

Spel och firande

Går alla i Kina upp och ner? Så hette kvällens spel och det var första gången någon av oss spelade det. Det var sådär...


Då var det roligare att äntligen få fira Annika, som är den senaste (men inte den sista) att uppnå en viss ålder (27, har jag för mig att det är) i gänget.


Och vi hade verkligen gnuggat geniknölarna för att hitta något som skulle passa just henne, så det blev...


...VR-glasögon!

Så nu får vi verkligen hoppas att de är så bra som de har
utlovats vara.

2 kommentarer:

  1. Det var en av de bästa 27-årspresenten ever! :-) Jag blev jätteglad! Tack!

    SvaraRadera
  2. Varsågod! Jag ser fram emot att bli inbjuden på VR-kvällar hädanefter... ;-)

    SvaraRadera

Skymningsmusik

Tyvärr var det lite manfall pga sjukdom på gårdagens 1800 hos oss, så Maria och jag fick hålla ställningarna själva. Vi inledde med lite god...